|
نام ونام خانوادگي |
نوع مسئوليت |
شروع |
پایان |
تخصص |
|
دكتر محمود جاويد فيروز |
سرپرست بهداري و بهزيستي |
9/12/60 |
23/10/61 |
دندانپزشك |
|
دكتر محمد رضا شاهرخي |
سرپرست بهداري |
24/10/60 |
3/2/62 |
پزشك عمومي |
|
غلامرضا سرگلزهي |
جانشين سرپرست بهداري |
4/2/62 |
8/7/62 |
كارشناس آزمايشگاه |
|
دكتر ابوالقاسم رضائي |
سرپرست بهداري |
9/7/62 |
23/12/62 |
پزشك عمومي |
|
دكتر عبدالرضا رزاقي |
سرپرست بهداري |
3/12/62 |
21/6/63 |
پزشك عمومي |
|
دكتر محمود آذري |
سرپرست بهداري |
22/6/63 |
27/11/63 |
دندانپزشك |
|
محمد تقي عصري |
مسئول بهداري |
28/11/63 |
4/2/66 |
سيكل |
|
محمد رجائي |
سرپرست بهداري |
5/2/66 |
4/12/68 |
ديپلم بهياري |
|
دكتر محمد حسين كاظمي |
سرپرست بهداشت و درمان |
5/12/68 |
31/5/70 |
پزشك عمومي |
|
دكتر سيد مهدي فرجادي |
سرپرست شبكه بهداشت ودرمان |
4/6/70 |
22/6/73 |
پزشك عمومي |
|
دكتر حسين روغنگران |
سرپرست شبكه بهداشت ودرمان |
23/6/73 |
23/7/76 |
پزشك داروساز |
دكتر حسن وكيلي |
مدير شبكه بهداشت ودرمان |
24/7/76 |
27/12/81 |
پزشك داروساز |
|
دكتر محمد رضا حسينعلي زاده |
مدير شبكه بهداشت ودرمان |
28/11/81 |
85/2/26 |
پزشك عمومي |
|
دكترعليرضا ميري |
مدير شبكه بهداشت ودرمان |
27/2/85 |
1388 |
پزشك عمومي |
|
دکتر معصومه نوری |
مدير شبكه بهداشت ودرمان |
1388 |
16/1/1391 |
پزشك عمومي |
|
دکتر محمد مهدی ایزدپناه |
مدير شبكه بهداشت ودرمان |
16/1/1391 |
15/6/94 |
پزشك عمومي |
|
دکتر مصطفی جعفری |
مدير شبكه بهداشت ودرمان |
16/6/94 |
1/7/95 |
پزشك عمومي |
|
دکتر محمد علی پاینده |
مدير شبكه بهداشت ودرمان |
2/7/95 |
21/11/99 |
پزشك عمومي |
|
دکتر مصطفی جعفری |
مدير شبكه بهداشت ودرمان |
21/11/99 |
هم اکنون |
متخصص بیهوشی |
|
ویژگیهای مدیر خوب
|
|
به راستی مدیر خوب کیست و خصوصیات این مدیران چیست ؟
این یکی از موضوع هائیست که کارکنان ، سازمانها و مدیران همواره با آن روبه رو هستند. مدیر خوب کسی است که وظایف خود را کاملاً می داند و افزون بر این رئیس و مرئوس خوبی است و از کارهای خود اطلاع کافی دارد. مدیر خوب امریه صادر نمی کند، قدرت رهبری دارد و نه فقط طرز انجام کار بلکه علت انجام کار را نیز توضیح می دهد. دستورات خود را واضح و دوستانه می دهد، داد و فریاد نمی کند، تامطمئن نشود دستوراتش را فهمیده اند کار را شروع نمی کند. برنامه کار را با در نظر گرفتن اطراف و جوانب آن طرح می کند و انجام آن را به عهده اشخاص کاردان می گذارد. بدون امر و تحکم آنها را به کار وامیدارد، کار را منصفانه قسمت می کند، به کار همه کارکنان خود می رسد، صادقانه قضاوت می کند و استحقاق را تنها مبنای قضاوت قرار می دهد، وضع هر فرد را برایش تشریح می کند. از مساعی صادقانه و کاری که بالاتر از متوسط است قدردانی می کند. کارکنانی را که استحقاق تشویق دارند منظور می دارد، در مواردی که کار بد انجام می گیرد یا با شکست روبه رو می شود تحقیق می کند و فقط شخص مسئول را مواخذه می کند. در تنیبه کارکنان خود منصفانه رفتار می کند، افراد را در حضور سایرین تنبیه نمی کند، توبیخ را بیطرفانه و با تحقیق کافی اجرا می کند، و به کارمند فرصت می دهد تا تمام قضیه را از نظر خود شرح دهد، در موقع تنبیه و اقدام انضباطی عصبانی نمی شود. مراقبت می کند کارکنانی که جدیداً استخدام و یا منتقل شده اند به طور صحیح انجام کار را بیاموزند و دقت می نماید کلیه ابزار و امکانات لازم در دسترسشان قرار گیرد، با کارکنان جدید به گونه ای رفتار می کند که احساس غربت ننمایند. مقررات کار و خط مشی شرکت را منصفانه تفسیر می کند، نه در برابر شکایات بیجا تسلیم می گردد و نه شکایات بجا را نادیده می انگارد.
|

