شرح وظايف كارگزيني :
مطالعه مستمر مجموعه قوانين و مقررات اداري و استخدامي كشور – قوانين كار بخشنامه ها و تصويب نامه ها به منظور آشنايي كامل در اجراي آنها
تهيه پيش نويس احكام شاغلين اعم از انتصاب،ارتقاء گروه،افزايش سنوات،فوق العاده شغل،ماموريت و .... بر اساس تفويض اختيار لازم و رعايت قوانين و مقررات مربوطه
تهيه صورتجلسات كميته فرعي طرح طبقه بندي مشاغل و تنظيم مدارك مربوط جهت ارتقاء گروههاي تخصصي و ارسال به مراكز
تهيه پيش نويس قراردادهاي پرسنل بخش موقت – پيماني با رعايت مقررات مربوطه
تهيه گزارشهاي لازم در خصوص بازنشستگي افراد يا درخواست افراد براي بازنشستگي
بهنگام نمودن اطلاعات پرسنلي در سيستم و بهنگام نمودن سيستم
انجام امور مربوط به ارزشيابي پرسنل بخش در چارچوب دستورالعمل هاي تعيين شده
تهيه آمارهاي مختلف پرسنلي حسب مورد و طبق نظر مقام مافوق
تهيه مدارك لازم و ارسال به مركز جهت تبديل وضعيت استخدامي ،استفاده از گروههاي تشويقي خدمات بر جسته و ....
انجام امور مربوط به تعاون ، بيمه و رفاه و دريافت وام تعاوني اعتبار پرسنل بخش
صدور كارت ورود و خروج براي پرسنل بخش جديدالاستخدام
محاسبه و استخراج اضافه كار ، تاخير،تعجيل،ماموريت و مانده مرخصي هاي پرسنل بخش
ثبت برگه هاي ماموريت روزانه،مرخصي روزانه استحقاقي و استعلاجي در سيستم حضور و غياب
استخدام و معرفي كارمندان واجد شرايط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر
ارائه گزارشهاي ادواري از وضعيت انجام امور محوله به مقام ما فوق
مطالعه قوانین و مقدمات استخدامی و اظهار نظر و اجرای قوانین و مقدمات مورد عمل
شناخت وظایف و مسئو لیتها و شرایط احراز پستهای سازمانی مصوب
رسیدگی به پیشنهادات و تقا ضا های واصله مربوطه از قبیل بازنشستگی – تبدیل وضعیت استخدامی و شرایط احراز پستهای سازمانی مصوب
همکاری و تکمیل و رفع نواقص فرمهای ارزشیابی کارکنان
صدور احکام کارگزینی از قبیل افزایش سنواتی - ارتقاء گروه - مرخصی بدون حقوق و ...
کنترل حضور و غیاب پرسنل برابر تصویب نامه هیئت وزیران
تهیه گزارشات و آمار های مختلف پرسنلی
انجام ساير امور محوله از جانب مقام ما فوق
|