واحد کارگزینی
|
||||
مسئول واحد : اکبر نجفی کارشناسان واحد:علی سلیمی،رسول لعل بدخشان
|
||||
فعالیتهای جاری واحد :
1- تشکیل پرونده کارکنان استخدامی و طرحی -2 انجام امور مربوط به حضورو غیاب و مرخصی کارکنان -3 انجام مکاتبات مربوط به کارگزینی 4 - صدور کلیه احکام کارگزینی -5 نماینده امورایثارگران و جانبازان شبکه -6 انجام امور مربوط بهقراردادهای ساختمانی شبکه 7 -تکمیل و بررسی کلیه صورتجلسات مربوط به کارگزینی 8 -دبیر شورای پزشکی -9 دبیر کمیته نظام پیشنهادات
|
||||
شرح فعالیتهای مسئول واحدکارگزینی:
1- رسیدگی به فرمهای پروژه استخدامی به منظور حصول اطمینان از صحت پاسخآنها 2- تهیه پیش نویسهای کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال ترمیم حقوق،مرخصی،معذوریت ،ترفیع ،اضافه کار ،و نظیر آن با اطلاع مقام ما فوق و با رعایت قوانین ومقررات مربوطه 3- تهیه پبش نویس خلاصه پرونده استخدامی و صورت برداری از اوراق طبق دستورمقام ما فوق 4- رسیدگی به پیشنهادات و تقاضای واصله مربوطه به استخدام ،تبدیل وضع استخدامی،ترفیع ،باز نشستگی و تعیین برقراری حقوق باز نشستگی و یا وظیفه 5- انجام امور مربوط به تعاون بیمه رفاه کارمندان 6- برنامه ریزی و کشیک و سرپرستی امور مختلف کارگزینی 7- اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهایمورد نظر 8- استخدام و معرفی کارمندان واجد شرایط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر 9- تهیه ضوابط و دستورالعملها و جلسات مختلف 10- شرکت در کمیسیون و جلسات مختلف 11- پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامیناحتیاجات 12- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین ومقررات مورد عمل 13- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری 14- تهیه گزارشات لازم |
||||
شرح فعالیتهای کارگزین:
1- انجام امور مربوط به تعاون و رفاه کارمندان 2- رسیدگی به فرمهای پرشده استخدامی بمنظور حصول اطمینان از صحت پاسخآنها 3- تهیه پیش نویسهای ساده کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال - ترمیمحقوق - مرخصی - معذوریت - ترفیع و اضافه کار و نظایر آنها با اطلاع مقام مافوق و بارعایت قوانین و مقررات مربوطه 4- مرتب نمودن اطلاعات و آمار جمع آوری شده و انتقال آنها به پرونده هایمربوطه 5- تهیه پیش نویس خلاصه پرونده استخدامی و صورت برداری از اوراق طبق دستورمقام ما فوق و در حد مطالب ساده و معین 6- تهیه صورت اضافه کار و مرخصی و معذوریت کارمندان 7- استخراج اطلاعات لازم از پرسشنامه های مربوط به کار گزینی 8- انجام سایر امور مربوطه |
||||
شرح وظايف كارگزيني : مطالعه مستمر مجموعه قوانين و مقررات اداري و استخدامي كشور – قوانين كار بخشنامه ها و تصويب نامه ها به منظور آشنايي كامل در اجراي آنها تهيه پيش نويس احكام شاغلين اعم از انتصاب،ارتقاء گروه،افزايش سنوات،فوق العاده شغل،ماموريت و .... بر اساس تفويض اختيار لازم و رعايت قوانين و مقررات مربوطه تهيه صورتجلسات كميته فرعي طرح طبقه بندي مشاغل و تنظيم مدارك مربوط جهت ارتقاء گروههاي تخصصي و ارسال به مراكز تهيه پيش نويس قراردادهاي پرسنل بخش موقت – پيماني با رعايت مقررات مربوطه تهيه گزارشهاي لازم در خصوص بازنشستگي افراد يا درخواست افراد براي بازنشستگي بهنگام نمودن اطلاعات پرسنلي در سيستم و بهنگام نمودن سيستم انجام امور مربوط به ارزشيابي پرسنل بخش در چارچوب دستورالعمل هاي تعيين شده تهيه آمارهاي مختلف پرسنلي حسب مورد و طبق نظر مقام مافوق تهيه مدارك لازم و ارسال به مركز جهت تبديل وضعيت استخدامي ،استفاده از گروههاي تشويقي خدمات بر جسته و .... انجام امور مربوط به تعاون ، بيمه و رفاه و دريافت وام تعاوني اعتبار پرسنل بخش صدور كارت ورود و خروج براي پرسنل بخش جديدالاستخدام محاسبه و استخراج اضافه كار ، تاخير،تعجيل،ماموريت و مانده مرخصي هاي پرسنل بخش ثبت برگه هاي ماموريت روزانه،مرخصي روزانه استحقاقي و استعلاجي در سيستم حضور و غياب استخدام و معرفي كارمندان واجد شرايط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر ارائه گزارشهاي ادواري از وضعيت انجام امور محوله به مقام ما فوق مطالعه قوانین و مقدمات استخدامی و اظهار نظر و اجرای قوانین و مقدمات مورد عمل شناخت وظایف و مسئو لیتها و شرایط احراز پستهای سازمانی مصوب رسیدگی به پیشنهادات و تقا ضا های واصله مربوطه از قبیل بازنشستگی – تبدیل وضعیت استخدامی و شرایط احراز پستهای سازمانی مصوب همکاری و تکمیل و رفع نواقص فرمهای ارزشیابی کارکنان صدور احکام کارگزینی از قبیل افزایش سنواتی - ارتقاء گروه - مرخصی بدون حقوق و ... کنترل حضور و غیاب پرسنل برابر تصویب نامه هیئت وزیران تهیه گزارشات و آمار های مختلف پرسنلی انجام ساير امور محوله از جانب مقام ما فوق |
||||
شماره تماس : 05134626116 |